Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Чергування голосних Ознайоми з найпоширенішими випадками чергування голосних звуків у коренях слів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди чергування 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння зіставляти корені слів та виявляти випадки чергування голосних звуків.
2. Зміни за зразком 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння зіставляти корені слів та виявляти випадки чергування голосних звуків.
3. Запиши пару 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння виявляти випадки чергування.
4. «Зайве» слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння виявляти випадки чергування у коренях слів.
5. Утвори групи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння змінювати слова, здійснюючи чергування в коренях.
6. Знайди слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати випадки чергування голосних в коренях слів.
7. Гра «Так чи ні» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно змінювати чи підбирати споріднені слова, у яких може відбуватися чергування.
8. Деформоване речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння правильно змінювати слова, виконуючи чергування у коренях.
9. Знайди слова з чергуванням 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння визначати слова. у яких відбулося чергування голосних в коренях.
10. Доповни словосполучення 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння утворювати нові слова, у яких відбуватиметься чергування.
11. Спиши текст 3 вид - аналіз важке 4Б. Формувати вміння змінювати чи підбирати спільнокореневі слова, у яких відбувається чергування в коренях.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Віднови рими Інший важке 1Б. Формувати вміння правильно змінювати чи підбирати спільнокореневі слова, здійснюючи чергування голосних.
2. Наведи приклади Інший середнє 3Б. Формувати вміння змінювати чи підбирати спільнокореневі слова, у яких відбувається чергування голосних звуків. Розвивати мовлення.
3. Твір-мініатюра Інший важке 1Б. Формувати вміння вживати слова, в яких відбувається чергування голосних звуків у корені. Розвивати зв'язне мовлення.
4. Гра «Сходинки слів» Інший середнє 12Б. Формувати вміння підбирати споріднені або змінювати слова, у коренях яких відбувається чергування голосних звуків.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Чергування голосних звуків у коренях слів» 00:10:00 середнє 12Б. Виробляти навички виявляти випадки чергування голосних звуків у коренях слів, правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбулося чергування голосних звуків.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Чергування голосних звуків у коренях слів» 00:18:00 середнє 11Б. Формувати навички виявляти випадки чергування голосних звуків у коренях слів, правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбулося чергування голосних звуків.
2. Перевірна робота з теми «Чергування голосних звуків у коренях слів» 00:20:00 середнє 12Б. Виявити рівень знань з теми «Чергування госних звуків у коренях слів», перевірити вміння правильно вимовляти і записувати слова, у яких відбулося чергування голосних звуків.