Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Речення як синтаксична одиниця Формування знань, умінь і навичок учнів із теми «Речення як синтаксична одиниця».
2. Граматична основа речення Формування мовних компетентностей учнів із теми «Головні члени речення».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибери два рядки 3 вид - аналіз середнє 2Б. Повторення вивченого про словосполучення і речення; закріплення вміння відрізняти словосполучення від речення; розуміння будови словосполучення і речення.
2. Укажи граматичну основу речення 3 вид - аналіз легке 4Б. Закріплення вивченого теоретичного матеріалу про граматичну основу речення.
3. Двоскладне чи односкладне? 3 вид - аналіз середнє 6Б. Удосконалення вивченого про головні члени речення; удосконалення уміння визначати граматичну основу речення.
4. Вибери рядок 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про односкладні й двоскладні речення.
5. Поширене речення 3 вид - аналіз середнє 1Б. Удосконалення вивченого про поширені й непоширені речення.
6. Розсипані перлинки 2 вид - інтерпретація середнє 7Б. Удосконалення вивченого про речення та його ознаки.
7. Синтаксичний розбір речення 3 вид - аналіз середнє 14Б. Завдання спрямоване на удосконалення й систематизацію вивченого про речення, його граматичну основу, види речень за метою висловлювання та емоційним забарвленням.
8. Аналізуємо речення 3 вид - аналіз середнє 4Б. Уміння визначати граматичну основу речення.
9. Постав запитання 3 вид - аналіз середнє 3Б. Уміння визначати граматичну основу речення, ставити запитання від підмета до присудка.
10. Чим виражено підмет? 3 вид - аналіз важке 2Б. Уміння визначати підмет. Повторення вивченого про частини мови.
11. Від односкладного до двоскладного і навпаки 2 вид - інтерпретація важке 6Б. Завдання розвиває вміння використовувати в мовленні синонімічні двоскладні й односкладні речення.
12. Один підмет і кілька присудків 3 вид - аналіз важке 1Б. Уміння визначати речення, у яких один підмет і кілька присудків до нього.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи односкладне речення Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого про односкладні речення.
2. Непоширене речення Інший середнє 1Б. Удосконалення вивченого про поширені й непоширені речення.
3. Продовж твердження Інший середнє 2Б. Узагальнення та систматизація вивченого з теми «Речення, його граматична основа».
4. Увідповідни Інший середнє 4Б. Уміння визначати головні й другорядні члени речення.
5. Склади текст Інший важке 8Б. Застосування знань, умінь і навичок з теми «Речення, його граматична основа» при самостійному складанні зв'язного тексту.
6. Доповни непоширене речення Інший важке 5Б. Розвиток уміння самостійно доповнювати непоширені речення другорядними членами.
7. Конструктор Інший важке 4Б. Завдання спрямоване на розвиток творчих здібностей, логічного мислення, уміння граматично правильно будувати речення.
8. Склади речення за схемою Інший середнє 4Б. Уміння складати речення за схемою.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи № 1 з теми «Речення як синтаксична одиниця» 00:10:00 середнє 11Б. Завдання спрямовані на удосконалення вивченого теоретичного матеріалу з теми «Речення як синтаксична одиниця».
2. Тренувальні вправи № 2 з теми «Речення як синтаксична одиниця» 00:10:00 середнє 9Б. Удосконалення вивченого з теми «Речення як синтаксична одиниця».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Речення як синтаксична одиниця» 00:15:00 середнє 9Б. Повторення та систематизація вивченого з теми «Речення як синтаксична одиниця».
2. Перевірна робота з теми «Речення, його граматична основа (підмет і присудок)» 00:20:00 середнє 9Б. Перевірка знань, умінь і навичок з теми «Речення, його граматична основа (підмет і присудок)».