Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Прислівник як частина мови. Творення ступенів порівняння прислівників Формування мовних компетентностей із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи прислівник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Уміння визначати прислівник серед групи спільнокореневих слів.
2. Прислівник чи прийменник? 3 вид - аналіз середнє 2Б. Уміння відрізняти прислівник від однозвучного прийменника.
3. Так неправильно! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників».
4. Поміркуй! 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати правильно утворені форми ступенів порівняння прикметників.
5. Заповни клітинки 2 вид - інтерпретація середнє 9Б. Уміння утворювати форми ступенів порівняння прислівників.
6. Вибери правильний варіант 3 вид - аналіз середнє 1Б. Закріплення вивченого про ступені порівняння прислівників.
7. Пишемо з дефісом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис прислівників.
8. Пишемо разом 3 вид - аналіз середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис прислівників.
9. Дві групи 3 вид - аналіз середнє 2Б. Удосконалення знань про правопис прислівників.
10. Прислівник-обставина 3 вид - аналіз середнє 1Б. Уміння визначати синтаксичну роль прислівника.
11. Відповідність 3 вид - аналіз важке 4Б. Уміння визначати розряди прислівників за значенням.
12. Визнач частини мови 3 вид - аналіз важке 4Б. Уміння визначати частини мови, зокрема прислівник.
13. Віднови текст 3 вид - аналіз важке 1Б. Повторення вивчених орфограм. Удосконалення вивченого з теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників».

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи правильний варіант Інший легке 1Б. Уміння визначати якісно-означальні прислівники, від яких можна утворити ступені порівняння.
2. Знайди морфологічну помилку Інший середнє 1Б. Закріплення вивченого про творення форм ступенів порівняння прислівників.
3. Пишемо окремо Інший середнє 2Б. Закріплення вивченого про правопис прислівників.
4. Розподільний диктант Інший середнє 2Б. Уміння визначати просту й складену форми ступенів порівняння прислівників.
5. Прислівник-означення Інший середнє 1Б. Уміння визначати синтаксичну роль прислівника.
6. Прислівник-присудок Інший середнє 1Б. Уміння визначати синтаксичну роль прислівника.
7. Утвори форми ступенів порівняння Інший важке 4Б. Уміння утворювати форми ступенів порівняння прислівників.
8. Склади речення Інший важке 4Б. Розвиток мовлення. Уміння складати речення з прислівниками у формі вищого й найвищого ступенів порівняння.
9. Творча робота Інший важке 12Б. Практичне застосування знань, умінь і навичок, отриманих під час вивчення теми «Вищий і найвищий ступені порівняння прислівників».

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренувальні вправи № 1 з теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників» 00:10:00 середнє 11Б. Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».
2. Тренувальні вправи № 2 з теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників» 00:10:00 середнє 4Б. Закріплення знань, умінь і навичок із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота № 1 з теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників» 00:15:00 середнє 6Б. Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».
2. Домашня робота № 2 з теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників» 00:16:00 середнє 7Б. Завдання для систематизації знань, умінь і навичок із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».
3. Перевірна робота з теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників» 00:20:00 середнє 9Б. Завдання для перевірки знань, умінь і навичок із теми «Прислівник. Ступені порівняння прислівників».