Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Тварини І | Слухає, читає і вивчає назви тварин. |
2. | Тварини ІІ | Слухає, читає і вивчає назви тварин. |
3. | Тварини III | Читає, слухає і вивчає назви тварин. |
4. | Дієслова, змінювання дієслів | Знає діслова, вміє їх змінювати. |
5. | Утворення речень у 3-й особі однини | Вміє утворювати речення у 3-й особі однини. |
6. | Складання речень із модальним дієсловом «können» | Може відмінювати модальне дієслово 'können', складати речення. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розпізнавання тварин за картинкою | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнає назви тварин за малюнками. |
2. | Аудіювання, тварини | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнавання на слух назв тварин. |
3. | Аудіювання, дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Розпізнавання на слух дієслів. |
4. | Визначення роді іменників | 2 вид - інтерпретація | легке | 3Б. | Уміє визначити рід іменника за артиклем. |
5. | Розпізнавання особових займенників | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Знає особові займенники. |
6. | Аудіювання, малюнки тварин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розпізнає на слух назви тварин. |
7. | Використання особового займенника | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Може замінити іменник правильним особовим займенником. |
8. | Особові займенники | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Добирає особовий займенник до іменника. |
9. | Змінювання дієслів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знає правильні закінчення дієслів у різних особах. |
10. | Пропущені букви, тварини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вміє писати назви тварин. |
11. | Плутанина літер, тварини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 6Б. | Вміє розпізнавати та писати назви тварин. |
12. | Аудіювання, добір малюнка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Уміє слухати речення та поєднувати їх із малюнками. |
13. | Що робить тварина? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Розуміє речення за малюнком. Що робить тварина? |
14. | Аудіювання, речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає правильне речення, розпізнає його правопис. |
15. | Аудіювання, речення з können | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Слухає правильне речення з модальним дієсловом können, розпізнає правопис. |
16. | Складання речень. Що знають тварини? | 3 вид - аналіз | середнє | 4Б. | За картинкою можна вставити слово і скласти речення. |
17. | Пошук і виправлення помилок | 1 вид - рецептивний | важке | 6Б. | Може знайти помилку в реченні та виправити її. |
18. | Читання-з’єднання І | 2 вид - інтерпретація | важке | 4Б. | Установіть відповідність між словом і його перекладом. |
19. | Читання-з’єднання ІІ | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Об’єднує речення особовим займенником. |
20. | Складання речень. Що робить тварина? | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Розпізнає написання назв тварин за малюнками. |
21. | Диктант. Правопис слів | 3 вид - аналіз | важке | 6Б. | Може чути і писати слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тварини, дієслова ІІ | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Вміє слухати і писати тварин, дієслова, складати речення. |
2. | Тварини, дієслова ІІ | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Вміє слухати і писати тварин, дієслова, складати речення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тварини, дієслова ІІІ | 00:40:00 | середнє | 36Б. | Вміє слухати та писати тварин, дієслова, складати речення, знаходити та виправляти помилки. |