Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числа 11 — 20 Учні знайомляться з числами 11 — 20, вчаться утворювати, записувати та читати числа в межах 20.
2. Лічба, порівняння чисел 11-20 Учні вчаться рахувати в межах 20, порівнювати між собою двоцифрові числа.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Скільки фруктів? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють лічбу в межах 20, уміння записувати числа другого десятка.
2. Порядок чисел 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють порядок чисел в межах 20 ( зростання /спадання).
3. Запис числа 1 вид - рецептивний легке 1Б. Учні закріплюють уміння правильно записувати числа в межах 20.
4. Запиши числом 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні закріплюють розрядний склад двоцифрових чисел, вчаться рахувати яблука на малюнку та записувати їхню кількість, представлену у десятках і одиницях числом ( від10 до 20).
5. Розрядний склад 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють розрядний склад чисел в межах 20. Записують число у десятках та одиницях.
6. Попереднє (наступне) числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють поняття попереднє (наступне) числа до чисел другого десятка.
7. Заповни таблицю 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють уміння визначати попереднє і наступне числа до чисел другого десятка.
8. Сусіди числа 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні закріплюють уміння визначати сусідів чисел 11 - 20.
9. Порівняй числа 2 вид - інтерпретація середнє 1Б. Учні порівнюють числа у межах 20 між собою.
10. Встав числа у віконечка 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні знаходять невідомі доданок та від'ємник, пригадуючи прийоми додавання і віднімання 1 в межах 20.
11. Правильні нерівності 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Вибираючи правильні нерівності серед поданих, учні закріплюють уміння порівнювати числа в межах 20 між собою.
12. Порахуй кульки і порівняй 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Учні рахують кульки на картинках і вибрають нерівність, яка описує дану ситуацію.
13. Відшукай числа 2 вид - інтерпретація важке 3Б. Учні закріплюють послідовність чисел в межах 20, поняття «більше», «менше».
14. Встав цифру, щоб нерівність стала вірною 2 вид - інтерпретація важке 1Б. Учні закріплюють відношення «більше», «менше», вчаться порівнювати числа другого десятка.
15. Задача про бантики 3 вид - аналіз важке 4Б. Учні розв'язують логічну задачу, встановлюють довжину кожної стрічки.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Числа 11 – 20. Утворення, запис, читання, порівняння чисел в межах 20» 00:30:00 середнє 12Б. Узагальнення знань з теми «Числа 11 – 20. Утворення, запис, читання, порівняння чисел в межах 20».