Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Числові і буквені вирази Дається поняття числових і буквених виразів і їх значень, наводяться приклади.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Поняття числових і буквених виразів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Робиться висновок - який вираз: числовий або буквений.
2. Запиши числовий вираз і знайди його значення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Потрібно записати числовий вираз і знайти його значення, якщо вираз дано звичайними словами.
3. Запис буквених виразів 1 вид - рецептивний легке 1Б. Запропонований текст потрібно записати у вигляді буквених виразів.
4. Значення числового виразу 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Виконуються дії по порядку і з'ясовується значення числового виразу.
5. Значення буквених виразів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. З'ясовується значення буквених виразів при конкретному значенні букви.
6. Визначення чистого прибутку підприємства 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Знаючи прибутки і витрати підприємства, визначається його чистий прибуток.
7. Заповни таблицю 3 вид - аналіз важке 7Б. Потрібно заповнити таблицю, підставивши замість букв дані числа. Потім порівняти отримані результати і зробити висновок про те, який з виразів має більше чи менше значення, або які з них рівні.
8. Визначення периметра ділянки 3 вид - аналіз важке 3Б. Потрібно визначити периметр прямокутної ділянки, знаючи довжини його сторін, виражені як числами, так і буквами.
9. Кількість марок 3 вид - аналіз важке 3Б. Можна визначити число марок у кожного хлопчика, підставляючи замість букв числа, але при певних значеннях букв вираз не має смислу, оскільки не вийде ціле число марок.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Запиши вираз і назви його Інший легке 2Б. Даний вираз потрібно записати звичайними словами і назвати його "числовий" або "буквений".
2. Виконай дії в числовому виразі Інший середнє 2Б. Виконуються дії та визначається значення числового виразу.
3. Визнач вік брата Інший середнє 3Б. Визначається вік старшого брата, якщо він старше на певне число років.
4. Яке число більше? Інший середнє 2Б. Потрібно визначити, яке з чисел більше, якщо дано зв'язок між ними і числа подані буквами.
5. Заповни таблицю і порівняй результати Інший важке 6Б. Потрібно заповнити таблицю, підставляючи замість букв дані числа. Потім порівняти отримані результати і зробити висновок про те, який з виразів має більше чи менше значення. Заповнення таблиці перевіряє вчитель.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Числові і буквенні вирази» 00:10:00 легке 4Б. Потрібно назвати вираз з його вигляду - який він: числовий або буквений, також записати текст у вигляді буквених виразів або у вигляді числового виразу і знайти значення числового виразу.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Числові і буквенні вирази» 00:15:00 середнє 10Б. Необхідно виконати дії по черзі і визначити значення числового виразу, також визначити значення буквених виразів при конкретному значенні букви, довідатися яке з чисел більше, якщо дано зв'язок між ними і числа надані буквами. Вирішується текстова задача і робиться висновок, що при певних значеннях букв, вираз не має сенсу.
2. Перевірочна робота з теми «Числові і буквенні вирази» 00:20:00 середнє 14Б. Потрібно скласти вираз, даний звичайними словами, і потім назвати його: числовий або буквений, виконати дії по черзі і визначити значення числового виразу, вирішити текстову задачу, також заповнити таблицю, підставляючи замість літер дані числа і потім порівняти отримані результати. Зробити висновок про те, який з виразів має більше чи менше значення, чи вони рівні. Заповнення таблиці перевіряє вчитель.