Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. План та інструкція Теоретичні відомості про те, що таке план і як його можна подати; як можна скласти інструкцію; хто або що може бути виконавцем інструкції.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Доповни речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити твердження необхідним словом. Повторення вивченої теорії.
2. Вибери спонукальне речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити спонукальне речення.
3. Перетвори речення на команду 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Перетворити звичайне речення на команду.
4. Визнач середовище, у якому виконують ці команди 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити середовище виконання команд.
5. Вибери правильну послідовність команд 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити правильну послідовність команд.
6. У який формі подати команду? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначити форму для команди.
7. Розшифруй слово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розшифрувати слово.
8. Перевір виконання команд 3 вид - аналіз середнє 2Б. Перевірити виконання команд.
9. Вибери результат виконання команд 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вибрати малюнок, який утвориться, якщо виконати наведені команди.
10. Граємо у Tux Bot 3 вид - аналіз середнє 2Б. Вибрати правильну послідовність команд з програми Tux Bot.
11. Віднови послідовність дій 3 вид - аналіз важке 5Б. Відновити послідовність виконання дій.
12. Розгадай ребус 3 вид - аналіз важке 4Б. Розгадати ребус. Слово-відгадка пов'язане з темою.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Поняття плану й інструкції. Складання інструкцій. Команди і виконавці» 00:20:00 середнє 11Б. Вдосконалення та узагальнення знань та навичок з теми «Поняття плану й інструкції. Складання інструкцій. Команди і виконавці»
2. Тренування №2 з теми «Поняття плану й інструкції. Складання інструкцій. Команди і виконавці» 00:20:00 середнє 17Б. Вдосконалення та узагальнення знань та навичок з теми «Поняття плану й інструкції. Складання інструкцій. Команди і виконавці»