Віднови алгоритм  додавання текстури до оточення.
 
Для додавання текстури до оточення слід виконати алгоритм:
  • увімкнути кнопку
    на панелі інструментів і у вікні властивостей World вибрати колір фону;
  • увімкнути меню
    ;
  • в списку Об'єкт вибрати
    ;
  • виконати
    . У списку стандартних текстур вибрати потрібний тип текстури;
  • поєднати сокет
    в ноді Текстура із сокетом
     в ноді Вивід світу;
  • виконати Додати
    ;
  • поєднати сокет
     в ноді Координати текстури з сокетом
     в ноді Текстура.
  
Варіанти відповідей:
Shading
Матеріал
Координати текстури
Колір
Додати → Текстура
Ввід
World
Поверхня
Нод
Вектор
Генероване
Світ
 
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.