Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Методи дослідження у хімії Наводяться характеристики основних методів наукових досліджень у хімії: спостереження, вимірювання, експерименту, аналізу, синтезу.
2. Агрегатний стан речовин Знати, вміти розрізняти і давати характеристику агрегатним станам речовин. Вміти наводити приклади.
3. Різноманітність фізичних властивостей речовин Знати, вміти розрізняти і давати характеристику фізичним властивостям речовини: запах, колір, смак, твердість, температури кипіння і плавлення, густина, розчинність у воді, гнучкість, пластичність, здатність проводити тепло і електричний струм. Вміти наводити приклади.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Методи дослідження 1 вид - рецептивний середнє 1Б. Необхідно вказати термін, який характеризує данне визначення. Закріплюються знання про методи дослідження на уроках хімії.
2. Визнач колір речовини 2 вид - інтерпретація легке 2Б. Необхідно визначити колір вказаної речовини. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин.
3. Визнач речовину з запахом 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно вказати речовину, яка має запах. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин.
4. Визнач смак речовини 1 вид - рецептивний легке 2Б. Необхідно визначити смак вказаних речовин. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин.
5. Процес переходу агрегатного стану 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно правильно вказати назву процесу переходу з одного агрегатного стану в інший.
6. Тепло- і електроплопровідність речовин 3 вид - аналіз середнє 1Б. Серед запропонованих речовин треба обрати метали або сплави, які будуть проводити електричний струм і тепло. Закріплюються знання фізичних властивостей речовин.
7. Фізичні властивості 3 вид - аналіз важке 14Б. Необхідно заповнити таблицю, вказавши фізичні властивості речовин. Вдосконалюється вміння використовувати теоретичні знання на практиці.
8. Властивості речовини 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Знати за якими фізичними властивостями розрізняються речовини. Вміти на практичних прикладах давати найпростішу характеристику речовини, обираючи правильну фізичну властивість із запропонованих варіантів відповідей.
9. Характеристика властивостей речовини 3 вид - аналіз важке 7Б. Знати за якими фізичним властивостям розрізняються речовини. Вміти на прикладах давати характеристику речовини, використовуючи додаткові джерела інформації. Працюючи з інформацією навчитися обирати правильні фізичні властивості речовини із запропонованих варіантів відповідей.
10. Узагальнення за темою «Фізичні тіла та речовини» 3 вид - аналіз середнє 1Б. Вміти на прикладах застосовувати знання з теми «Фізичні властивості речовин», робити висновки.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визнач речовину без запаху Інший легке 1Б. Необхідно вказати речовину, яка не має запаху. Вдосконалюються знання про фізичні властивості речовин.
2. Електропровідність речовин Інший середнє 1Б. Серед запропонованих речовин треба обрати речовини, які не будуть проводити електричний струм і тепло. Закріплюються знання фізичних властивостей речовин.
3. Агрегатний стан Інший середнє 1Б. Із запропонованих речовин необхідно обрати ті, які знаходяться у вказаному агрегатному стані.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Фізичні властивості речовин» 00:12:00 середнє 26Б. Навчити учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин. Навчити застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Фізичні властивості речовин» 00:15:00 середнє 14Б. Вдосконалюється вміння учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин, застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою.
2. Перевірна робота з теми «Фізичні властивості речовин» 00:15:00 середнє 23Б. Вдосконалюється вміння учнів розрізняти основні фізичні властивості речовин, застосовувати свої знання на практиці, вільно орієнтуючись у поняттях за данною темою.